Hoe werkt het?

Veel zorgorganisaties zoeken naar een efficiënte manier om zo breed mogelijk in de markt de juiste (tijdelijke) kandidaten voor hun vacatures te werven. De belangrijkste uitdaging is om alle reacties objectief en vaak in hele korte tijd te beoordelen. De samenwerking van Intrakoop met Staffing MS biedt je met de Intrakoop Inhuurdesk een oplossing om de voordelen van een groot bereik op de arbeidsmarkt te combineren met een vlekkeloos en efficiënt selectieproces, met grip op processen, risico’s en kosten. Ook je eigen leveranciers hebben toegang tot jouw vacatures in de Intrakoop Inhuurdesk.

De Intrakoop Inhuurdesk heeft zowel voor zorgorganisaties als leveranciers/zzp-ers voordelen (afbeelding met voordelen)

Heb je een aanvraag voor een tijdelijke vacature? Via de Intrakoop Inhuurdesk is de werving, selectie en administratie in zeven stappen geregeld.

Intrakoop Inhuurdesk

Stap 1 | Vacature melden en afstemmen

  • Je geeft telefonisch of per e-mail de tijdelijke vacature aan ons door.
  • Jouw aanspreekpunt toetst de vacature op objectieve gunningscriteria en richt het wervingsproces in. Hierbij stemmen wij met je af:
    • tot wanneer marktpartijen offertes kunnen indienen;
    • wanneer het intakegesprek plaatsvindt;
    • wanneer we bekendmaken wie de vacature gaat vervullen;
    • op welke datum de werkzaamheden starten.
  • Na jouw goedkeuring publiceren we de vacature. Ruim 10.000 marktpartijen (inclusief eigen flexpoolmedewerkers, bureaus en zzp’ers) kunnen direct reageren.

Stap 2 | Vind de juiste ‘match’

  • Afhankelijk van de afgesproken tijden, levert jouw aanspreekpunt een top vijf aan van meest geschikte kandidaten. Staffing MS controleert de aanbiedingen op correctheid en volledigheid.
  • Jij bepaalt, al dan niet via een intakegesprek, welke kandidaat je kiest.
  • Staffing MS laat de overige leveranciers weten dat zij de opdracht niet krijgen.

Stap 3 | Opdracht verlenen

Daarna maken we de contracten op. Eén tussen de leverancier en Staffing MS en één tussen Staffing MS en jouw organisatie.

Stap 4 | Het digitale dossier komt online

Vervolgens zetten we het digitale dossier online. Daar vind je de documenten die je hebt opgevraagd. Denk aan cv’s, diploma’s, BIG-registratie en een goedgekeurde modelovereenkomst.

Stap 5 | Tijdsregistratie bijhouden

De tijdelijke medewerker registreert gewerkte uren in het systeem. Daarna kan de inhurend manager deze uren goedkeuren. Staffing MS bewaakt de voortgang.

Stap 6 | Je ontvangt een verzamelfactuur

  • Het systeem maakt automatisch de factuur aan. Dit gebeurt op basis van de goedgekeurde uren en de overeengekomen tarieven, toeslagen en vergoedingen.
  • Je ontvangt van Staffing MS een verzamelfactuur per kostenplaats.
  • Staffing MS verzorgt de uitbetaling aan de kandidaat of leverancier.

Stap 7 | Je krijgt toegang tot rapportages

  • Je ontvangt maandelijks een compleet overzicht van al jouw inhuur personeel niet in loondienst (PNIL).
  • Je hebt continu toegang tot real time rapportages.
Inloggen